<body>
Coretan Seorang (Aku)

TUAN BANGLO

Thanks for visiting. Leave your comment(s) if u want to


Suka pakai seluar 3 suku.






get this widget here
the ones

TAGBOARD

Coretan Suara
Wednesday, April 13, 2011
Aku Tak Tahu Dah..
Blog aku dah bertukar rupa...Bukan aku mengada nak tukar seperti perempuan yang gedik. bukan. Kalau perempuan yang gedik, dorang akan menggedikkan diri dorang tanpa pedulikan orang2 di sekeliling. ok. ni dah lari topik.


Eniwei, aku baru tahu yang bila orang follow blog ni, memang payah nak jumpa blog ni balik. Hal ini adalah demikian kerana(ayat spm ni) setiap kali aku update blog, entri tu tak akan muncul kat dashboard para followers. Mula2 aku ingat semuanya ok sebab ade je update kat dashboard aku. Tapi bila kawan aku cakap yang blog aku tak muncul kat dashboard dia, aku mula rasa tak best ah.


So aku buat conclusion yang template blog aku yang dulu tu penyebab masalah ni. Aku pun tukar la kepada template yang baru. Dah la aku tak pandai edit2 ni. Dah jadi buruk balik blog aku ni. cis. Rindu pulak kat rupa blog aku dulu yang bertemakan kecomelan. Tapi bila aku tukar ke template baru ni, masalah tu still ade jugak. miss dill kata ade blog aku kat dashboard beliau. Dia juga seorang cikgu bahasa inggeris. hihi.

Aku pun penat berfikir. So, aku cuba la suruh orang unfollow pastu follow balik blog aku. Tapi dorang cakap entri aku still tak muncul kat dashboard dorang. Aku pun jadi frust. Makin bertambah la emo aku. Tapi sekarang aku dah ok. Tak emo dah. 

Sebenarnya aku nak mintak tolong kat sape2 yang arif pasal blog ni. Ada orang kata yang blog aku tak ade RSS feed la ape la. Aku tak faham. Malas ah nak buat blog baru. Nanti orang panggil aku newbie. Tak cool ah.

So, please. tolong.

Labels:


5 Comments