<body>
Coretan Seorang (Aku)

TUAN BANGLO

Thanks for visiting. Leave your comment(s) if u want to


Suka pakai seluar 3 suku.






get this widget here
the ones

TAGBOARD

Coretan Suara
Saturday, March 19, 2011
Seronok kot.
Seronok tak bila tengok dunia orang yang pernah sakitkan hati kita,
terbengkalai sikit demi sikit?
Dan paling best nya..
Kita ada di situ untuk melihatnya..muahahaha. (kejam I ni kan)
Well. I must admit. Terubat sikit luka aku yang dah lama bertapak dalam hati ni.


Tapi kesian jugak tengok dia jadi camtu. Well, thats karma. (aku bertukar baik)
Wait. wade?? Karma tu kan kepercayaan syirik. Tengok, aku dah ajar korang benda tak betul.


Ni kucing baru aku. Dan bliau tak ada kaitan dengan entri kali ni.

Aku tak nak cerita banyak pasal budak ni. Cuma, dia ni macam pandai jugak berlakon. Pernah dengar lagu meet uncle hussain tu tak? ala, "drama queen" tu. ha. Bliau sebijik macam lagu tu. Siapa kata aku dengar lagu Coldplay je? Meh aku hepuk skali. 


Aku kenal dia ni dah lama da; sewaktu zaman2 nostalgia aku dulu a.k.a zaman sekolah. Sejak kebelakangan ni kan, aku tengok dia semakin berubah. Berubah menjadi diri dia yang sebenar. hay. Mana ada manusia yang sempurna. Aku tengok kat pesbuk pun, asyik nak mencarut je. 

dia ni budak2 lagi . fikirku.


So kepada semua pembaca yang masih takde pesbuk, elakkan diri anda daripada terjebak dengan pesbuk. Kemungkinan anda memalukan diri di laman web tersebut adalah amat tinggi. Oh ya, kemungkinan untuk anda melakukan dosa di sana juga amat tinggi. Nampak repetisi ayat aku tu? Maafkan diri aku yang humble ini..aku sudah lama meninggalkan matapelajaran BM. Maaf cikgu Nasir.


Biasalah kalau nampak remaja2 tulis benda tak senonoh kat pesbuk. Budak2 zaman sekarang memang kebanyakannya tak sayang mulut. Habis, aku ni tua sangat dah ke? Tengok. aku bermuhasabah diri. Matang jugak aku ni kan. heheheh...

Mesti korang nak lempang aku kan kan.

Apa pun, kami ada life masing2 sekarang. Dah tak ada kaitan agaknya. Aku harapkan segala yang terbaik buat dia. Tak guna benci-membenci sesama umat. 

Harap kami kekal sebagai kawan.

Sekian.

Labels:


4 Comments