<body>
Coretan Seorang (Aku)

TUAN BANGLO

Thanks for visiting. Leave your comment(s) if u want to


Suka pakai seluar 3 suku.






get this widget here
the ones

TAGBOARD

Coretan Suara
Tuesday, March 22, 2011
Esok Result SPM
Assalamualaikum boys and gegurl.

Melainkan korang tinggal dalam gua atau tinggal di indonesia, korang mesti tau yang result SPM akan diumumkan esok. ya..Bak kata orang ramai, penentu masa depan. Jadi, adakah aku tension atau rasa cuak gila babas sekarang? Secara jujurnya, tak. Aku sebenarnya nak tidur sekarang. Tapi sebab ada futsal pukul 11 ni, aku pun cancel niat murni aku tu. Lagipun, apa class tidur awal ni. Tak macho la beb.


Tak macho? persepsi yg agak jahanam.




Back to the topic. Esok aku akan dapat result tu. Tak kira la teruk ke, bagus ke, aku terima dengan hati terbuka je la. Dah tak boleh nak buat apa pun sekarang ni. Tapi aku agak tak faham dengan kawan aku sorang ni. Cuak sangat sampai tak boleh nak tidur. Relek ah. tak style la kau. Tapi aku nak la dapat result yang bagus(sape yang nak result tak elok? kusuttt~). Bukan ape, tak syok la bila aku tunjuk slip kat mak ayah aku, dorang buat muka retarded sedih. Tak suka wei tengok depa wat muka camtu. Rasa macam aku ni dah buat perkara yang sangat teruk. Ok fine. Mungkin masa sekolah dulu aku patut belajar lagi rajin. Mungkin aku tak patut tidur time class cikgu Wan. Tapi yang pasti, aku dah buat yang terbaik.


Perlu kah aku malu nak tayang result aku dekat orang lain? Entah la. Kalau orang tanya, aku bagitahu je. Buat apa nak malu. Itu hasil usaha kudrat aku selama 2 tahun(form  4 and 5). apa? kau ingat senang ke bangun pukul enam 6.45 and then bergegas masuk dalam kelas, semata-mata nak kena marah dengan cikgu sebab tak siap kerja sekolah? guess what, itu rutin harian aku. Tapi aku tak pernah serik2. 


Mungkin sebab tu aku bukan pelajar kesayangan cikgu.


Apapun, bagi korang yang membaca post ni, sudi2 kan la doa yang terbaik untuk semua calon SPM 2010 ek. Bukan apa, kalau aku tak dapat result yang baik, mungkin aku tak dapat belajar di UIA. dan bila aku tk dapat belajar di UIA, kemungkinan besar bakal isteri aku kat sana tak akan berjumpa dengan aku. 





What the manhattan fish market??




Labels:


7 Comments