<body>
Coretan Seorang (Aku)

TUAN BANGLO

Thanks for visiting. Leave your comment(s) if u want to


Suka pakai seluar 3 suku.






get this widget here
the ones

TAGBOARD

Coretan Suara
Monday, March 7, 2011
Aku dan Ketenangan?
Sejak kebelakangan ni, aku tak tenang. Tiap2 hari aku jalankan kehidupan aku macam biasa, tapi tetap tak dapat mencari ketenangan hati ni(erghhh....sengalnya ayat). Aku cuba jugak cari jawapan nya, tapi dengan usia aku yang masih setengah jagung ni, apalah sangat yang aku faham tentang hidup. Banyak lagi yang harus diperbaiki. Pandangan aku terhadap hidup itu sendiri mungkin masih di taraf tadika. arghhhh. Mungkinkah ini namanya cabaran hidup? Aku semakin meningkat dewasa. Which means banyak lagi cabaran yang akan aku tempuhi, mungkin.




Aku lihat kawan2 aku, mereka takdelah kusut sangat macam aku. Mungkin mereka bajet pandai sembunyikan perasaan. Aku pun macam tu( tak nak menyerah kalah..). Kalau time petang2, biasanya aku akan pergi ke padang. Aku lihat budak2 kecik main bola dengan penuh girang dan rakusnya. Aku tanya pada diri aku; adakah dulu aku sama seperti mereka? Mereka bebas berimaginasi, tidak dikurung realiti. Apa yang dah berlaku pada diri aku? Mana perginya cita2 ku dulu yang mahu menjadi ahli kamen riders?








Manusia berubah.
Terimalah kenyataan.





Aku rindu akan diri aku yang dulu.
Tak banyak masalah;
Orang pun tak cari masalah dengan aku.


Tapi apa pun, aku harus teruskan hidup ni. who knows? mungkin esok aku akan dapat ketenangan jugak. Yang penting, aku harus terus berusaha. Kau pun sama.

Labels:


3 Comments