<body>
Coretan Seorang (Aku)

TUAN BANGLO

Thanks for visiting. Leave your comment(s) if u want to


Suka pakai seluar 3 suku.






get this widget here
the ones

TAGBOARD

Coretan Suara
Monday, February 28, 2011
Simfoni Kesengalan
Lamanya aku tak update.
Bukan sebab aku malas.
Sebabnya..aku lazy.



Sejak kebelakangan ni, aku sibuk menguruskan hidup yang penuh cabaran ini(cewah). Pagi tadi juga aku merasakan kekecewaan yang amat. Arsenal kalah dalam final league cup. Sia2 saja aku menetap di kedai mamak sampai pukul 3 pagi. Dah la aku naik motor je. Time balik tu tak ingat la sejuknya. Mengalahkan sejuk tempat salji kat genting nuh. Dah la perjalanan nak balik rumah tu seram. Tiba2 je terasa berat time naik motor tu. Tapi aku x boleh salahkan kepada makhluk ghaib. aku salahkan diri sendiri yang semakin sihat.



Balik tu aku on pesbuk. Nak check kot2 dah tahu belum tarikh result SPM kuar. Rupanya tak lagi. Banyak betul spekulasi tarikhnya. Aku harap boleh la dapat at least 7A. Sebab aku harap sangat dapat masuk UIA Gombak nuh. dah la dekat. Lawa lak tuh. Baru2 ni aku pergi melawat UIA tu sebab ada seminar ape ntah. Tapi kalau tak dapat. takpe la. aku redha je....(pasrah sungguh)


oh ye. aku baru beli enset. nokia x3-02.

Membazir kau cakap?

............................................

memang pun.

bluekkkk

Labels:


12 Comments