<body>
Coretan Seorang (Aku)

TUAN BANGLO

Thanks for visiting. Leave your comment(s) if u want to


Suka pakai seluar 3 suku.






get this widget here
the ones

TAGBOARD

Coretan Suara
Monday, February 21, 2011
Panadol bukan Pengubatnya.

Aku sedang keliru sebenarnya.
Bila result SPM akan keluar?
Ada yang kata 28.2 menjadi tarikh pilihan...
Ada juga yang mengatakan tentang 14.3..

Tapi setahu aku, masih tak keluar apa2 pun dalam berita berkenaan SPM;
tak kira televisyen mahupun suratkhabar.

Ada juga yang mengatakan 24.2 result akan keluar..
Orang yang cakap begitu, memang sengaja meminta penampar..
Kalau nak menipu pun, beragak lah..




Ya. mungkin pada zaman SPM,
aku patut duduk rumah; belajar.
Bukan keluar melepak dengan rakan2 ku.

Ya. mungkin dalam kelas,
aku patut tumpukan perhatian;
bukan berangan tentang juliana evans.



Walau bagaimanapun, ketika result itu keluar,
apa jua result yang aku dapat, aku akan terima dengan redha. kerana:


AKU DAH BUAT YANG TERBAIK






*hebat tak tulisan bergerak tu?





Labels:


10 Comments