<body>
Coretan Seorang (Aku)

TUAN BANGLO

Thanks for visiting. Leave your comment(s) if u want to


Suka pakai seluar 3 suku.






get this widget here
the ones

TAGBOARD

Coretan Suara
Tuesday, February 8, 2011
Malam yang Sangat "Menarik".
8:54

Aku cuba untuk memikirkan tajuk blog; sambil memikirkan apa nak ditulis. Kalau aku tulis pasal ekonomi negara Tunisia, ada orang berminat tak? Mungkin tidak. Oh, tiba2 aku teringat akan janji aku pada diri sndri. Aku janji nak jogging tiap2 pagi. Tapi nampaknya masih tak kesampaian. Jangan salah faham. Bukan aku malas. cuma..errr..... *boleh fikirkan alasan untuk aku?

9:00

Aku mengimbas kembali ke 2 hari yang lepas. Selepas siap dload movie hantu kak limah secara haram, aku tonton dengan ghairah dan rakus. Tapi malangnya, sorry to say, ni hao ma, movie ni tak best. Selain daripada catchphrase "ce cite, ci cite", tak banyak untuk digelakkan ketika menonton filem ini. Dan ending-nya sangat menghampakan, dan sedikit tak masuk akal. Menyesal aku tunggu dload selama 2 jam. Dah la wifi aku ni macam nak kena terajang je. Slow nak mampus. Aku serious ni. Tengok gaya penulisan aku. Sangat baku bukan? Aku mula menyampah dengan diri sendiri.

*Bangun sementara, buat white coffee.

9.10

Ah..sedapnya. Mood aku kembali ceria. Aku bukak tv. Bukan bukak, I mean, aku tonton tv. Kat astro ria ada cite potret mistik. Aku mencarut dalam hati tiba2. cite ni dah berzaman, tapi masih ditayangkan. Cuba la siarkan "Tanyalah Ustaz" ke. Baru la aku melekat kat depan tv nak tengok.

Kenapa kau tak percaya?

Aku on9 pesbuk pula. Ada status orang mencarut, ada yang saja nak mintak penampar, ada yg tulis tentang masalah percintaan, ada yang mengaku tak sembahyang. Aku rasa nak tulis sesuatu. Tapi karang ramai sangat yang nak komen. Aku....malas nak layan( Aku bajet hot). Tiba2 aku tergelak baca 1 status ni. dia tulis : "alamak! terkincit suda!" itu ayat dia, sebab dia nak pegi audition af nanti.

tak lawak kau cakap?

9:19

aku makin menyampah denngan cite potret mistik ni..Cerita ni genre apa? Lawak bangang ke?

Aku tersedar aku belum menunaikan tanggungjawab aku lagi. So, selamat tinggal, awahai peminatku sekalian.

blogger-emoticon.blogspot.com

Labels:


0 Comments