<body>
Coretan Seorang (Aku)

TUAN BANGLO

Thanks for visiting. Leave your comment(s) if u want to


Suka pakai seluar 3 suku.






get this widget here
the ones

TAGBOARD

Coretan Suara
Monday, February 7, 2011
Antara Aku dan Ip Man.
Hari tu kat tv3 ada siarkan filem Ip Man. Fulamak memang best la filem ni. Padahal dah berzaman filem ni kuar. Aku baru tengok. Maafkan lah diri aku yang agak slow ini. Apapun, lepas melihat Ip Man beraksi, aku mendapati terdapat beberapa perbezaan antara kami. Mari lihat apa yang aku maksudkan:


*Ip Man hebat berkungfu. Aku hebat main futsal(tipu).

*Ip Man benci orang Jepun. Tapi aku suka barangan buatan Jepun. Jangan tanya pendapat aku tentang Korea. Trust me, korang tak nak tahu.

*Ip Man mengamalkan kungfu wing chun. Aku mengamalkan skill Lionel Messi.

*Ip Man dah kahwin. Aku belum lagi. Rezeki xde lagi gamaknye.

*Ip Man masuk tv. Aku pernah masuk suratkhabar je(sinar harian, edisi pahang).

*Aku ade blog. Ip Man xde. Jangan jeles ye Ip Man.


Dalam banyak2 perbezaan tu, kitorang pun ada persamaan jugak. Nak tahu?




Kami berdua kacak.


huh? kenapa muka kau bertukar biru?



Labels:


7 Comments