<body>
Coretan Seorang (Aku)

TUAN BANGLO

Thanks for visiting. Leave your comment(s) if u want to


Suka pakai seluar 3 suku.






get this widget here
the ones

TAGBOARD

Coretan Suara
Tuesday, February 1, 2011
sebuah filem indie.
Aku admit. Aku memang suka tengok filem luar negara. terutama sekali yang lama2. xlah lama sangat. mungkin selepas tahun millennial. Namun, aku agak hampa dengan industri filem negara kita. Hanya filem2 arwahyarham Yasmin Ahmad yg berjaya mengulit hati aku. Dan juga filem2 Afdlin Shauki. beliau memang pandai buat lawak. Namun, itu bukan point post kali ini. Kali ini aku ingin bercerita tentang sebuah cerita indie bertajuk Kuala Lumpur, Aku Okay. Filem ini diarahkan oleh Razaisyam Rashid, bekas peserta nescafe kick start tak lama dulu.




Aku sangat berharap untuk menonton filem ni. Sinopsis yg diperkatakan adalah, ia sebuah cerita tentang 6 kisah cinta dalam 1 malam. sebuah cerita daripada perspektif orang biasa; seperti kau dan aku. Malangnya, filem ini hanya boleh diteruskan produksi jika cukup bajet. anda boleh menunjukkan support anda untuk filem ini dengan membeli buku filem ini melalui e-mail(dvinecomedy@hotmail.com). Seriously guys, I hate most of the mainstream movies nowadays. I'm hoping for this movie to come out. To show that there's still much talent unseen in our beloved Malaysia. So, check this teaser out!



Labels:


2 Comments