<body>
Coretan Seorang (Aku)

TUAN BANGLO

Thanks for visiting. Leave your comment(s) if u want to


Suka pakai seluar 3 suku.






get this widget here
the ones

TAGBOARD

Coretan Suara
Wednesday, January 26, 2011
My blog..has been compromised!
Selama ni, aku telah merahsiakan blog aku daripada diketahui oleh orang2 yang kenal aku a.k.a orang yg pernah brjumpa dengan aku la. That's why aku tak pernah post link blog aku kat facebook ke, myspace ke(walaupun aku xde myspace). tapi tetiba je, ada orang yg tau tentang kewujudan blog aku! pelik bin musykil. aku risau betul kalau dia ni bagitau orang lain. I mean, aku ni malu sket kalau nak luahkan perasaan aku. aku prefer orang yang aku tak pernah jumpa je yang tahu apa yg aku nak tulis. aku ni bukan la jenis yang suka luahkan perasaan kat orang lain. dan bila sape2 tanya aku ada blog ke tak, aku akan jawab "aku xde blog". dah la budak yang jumpa blog aku ni budak skolah aku. buatnye dye pegi sebarkan kat budak2 skolah yang lain. tak ke naya aku. tapi aku xkan tutup blog aku la. mungkin jugak ni 1 perkara yang bagus kot. akhirnya dalam kalangan kotak follower tu, ada gak yang pernah jumpa aku. tapi kalau cik L jumpa blog ni, aku akan tukar blog, end of story. :)

Labels:


9 Comments