<body>
Coretan Seorang (Aku)

TUAN BANGLO

Thanks for visiting. Leave your comment(s) if u want to


Suka pakai seluar 3 suku.






get this widget here
the ones

TAGBOARD

Coretan Suara
Tuesday, February 1, 2011
Mungkin Hari Ini.
Hari2 menunggu result SPM ni memang agak kusut. Ada masa aku gembira, ada masa aku bosan tak terhingga. Agak berima ayat itu. Boleh dijadikan lagu, mungkin. Apa pun, masa awal Januari lepas, aku ada kerja. Kerja apa kau tanya? Itu kau tak perlu tahu. Tapi aku nak bagitahu. Eh gediknya aku. Dulu aku bekerja sebagai seorang pencuci pinggan yang elegan. Tapi disebabkan faktor2 yang tak dapat dinyatakan, aku berhenti selepas 17 hari. Dan selepas itu, aku memang tak tahu nak buat apa. Nak study, sudah terlambat. Nak usha gadis2 sunti, bukan masanya lagi. urgh. Pagi tadi, aku main futsal lagi. Memang seronok main futsal. Tapi kalau tiap2 hari main, jadi bosan la kan. Dah la kena bayar RM1.50 tadi. Belum kira minyak motor lagi. Dengar cerita minyak dah naik. Sampai hati kerajaan membuat ku begini.


bosan sampai cair. tipu.

Kau tahu, aku ni hanya mahukan perkara yang simple saja. Aku nak duit berjuta2, rumah banglo 5 bijik, n of course kereta mini cooper. Tapi nampaknya agak sukar untuk aku mncapai impian itu. bukan tak masuk akal, tapi near impossible. Haish. Esok nak watpe ek? xkan nak mengadap pesbuk je 24 jam =,=


cara aku bodek korang sume.

Labels:


14 Comments