<body>
Coretan Seorang (Aku)

TUAN BANGLO

Thanks for visiting. Leave your comment(s) if u want to


Suka pakai seluar 3 suku.






get this widget here
the ones

TAGBOARD

Coretan Suara
Saturday, May 28, 2011
Cuti Lgi..Aku dah bosan bercuti tau tak???
Assalamualaikum.

Cuti sekolah dah start! Cis..aku baru je bersemangat nak belajar. Terutama skali subjek Kimia

*Tipu...tipu...

Kat sekolah aku, aku sorang je lelaki melayu yang agak gila berani amek subjek sains. Orang kata STPM ni peperiksaan paling sukar di Asia. Kawan aku cakap, aku gali kubur sendiri bila amek subjek sains. Aku dengan selambanya jawab:

''Kubur kau ke kubur aku?'' *sambil buat muka bajet

 Ya..betul. Mungkin aku akan lingkup dalam form6 ni. Tapi, aku ada peluang kan? Peluang untuk cemerlang. Tiada dibebankan seseorang itu melainkan kemampuannya.

Mula dah berceramah budak ni...cisss

 Aku nak cakap yang..aku...sunyi dalam kelas. haha. Tak ada la sunyi sangat. Tapi, cuba korang bayangkan yang korang sorang je lelaki yang bergelar Melayu dalam kelas tu. Mesti la rasa sunyi sikit. Tapi kebanyakan Cina dalam kelas aku semua sporting. Nanti kalau dorang ajak aku main DotA, mesti best. Kalau main DotA dengan Cina, mesti keluar kata-kata kesat. Dah lama aku tinggalkan tabiat tu..tapi...kalau sekali-sekala, apa salahnya? hihi


Tadi aku dapat call daripada kawan baik aku. 3 minggu yg lepas, ayah dia meninggal. Dia tak pergi ke U or matrix sebab nak jaga mak dia, dan juga dia masih sedih. tadi aku dengar suara dia sejak sekian lama. Aku dengar dia ketawa. Baru aku sedar..yang aku sebenarnya rindu kat dia. bak kata Apih El Nino, rindu sebagai kawan. 

Maksudnya..ada la jugak kawan kat raub ni. takde la aku sunyi sangat.

Aku cuma nak tanya..korang rasa kan, betul ke tindakan aku masuk form6 ni?

Aku mula rasa sangsi...

Demn.



1 Comments