<body>
Coretan Seorang (Aku)

TUAN BANGLO

Thanks for visiting. Leave your comment(s) if u want to


Suka pakai seluar 3 suku.






get this widget here
the ones

TAGBOARD

Coretan Suara
Tuesday, May 10, 2011
Agaknya boleh dapat U tak?
Wasap.

Aku nak cerita sikit ni.

Dengar la betul-betul.
eh eh 

Baca la betul - betul.

1st of all, aku update entri ni kat cc sebab laptop aku rosak. Kinda sucks sebab tak ada privasi kat sini. Cat huruf keyboard ni pun dah hilang. ade pulak orang gantikan huruf L dengan butang 'sleep'. Pastu nombor 2 ganti dengan butang nombor 3. And whats more annoying is butang enter tak berfungsi. Pastu Afiq kat belakang aku makan cekedis, tapi tak bagi aku sikit pun. Dah la lapar. Kenapa aku tulis benda macam ni? Well, itu la namanya permulaan entri. Kena mengarut sikit.

Baru-baru ni kan. Aku check la kemasukan ipta. Aku tak dapat. So, aku pun buat rayuan. Ramai kawan-kawan aku yang dapat sambung study. Bagus la. Aku sekarang stuck dengan form6. Hari ni hari first aku ponteng kelas form6. HAHA. Mungkin aku dah tak datang sekolah kot. Entah la. But eniwei, ramai kawan aku dapat sambung study. Ada yang dapat kelantan, Perlis, Penang. Tapi yang paling best is kawan2 yang dapat UiTM Jengka. Mesti diorang boleh outing dekat ladang sawit hari-hari.

jeles doh.
seyes jeles.

hihi.

Tapi kan, bila bukak facebook dalam 2.3 hari ni, bila kau on9 je, mesti orang tanya soalan sama. Contoh :

Nik(mungkin nama sebenar) : Merrrrr.....dapat upu tak?
Aku : Tak dapat..kau?
Nik : Aku pun tak dapat..:(
Aku : ke form6 la kite..haha
Nik : offline tanpa sebab


Hazim(mungkin nama sebenar) : DUDE...bagi link check ipta.
Amir : nah
Hazim : wa...aku dapat course bisnes. Kat Jengka! HEBAT!!
Amir : Tahniah dude.


Ahmad Huda(nama rekaan) : Hang dapt mana?
Aku : tak dapat mana2 weh..kena wat rayuan. Kau?
Ahmad Huda : Aku dapat UIA...
Aku : tahniah der.
Ahmad Huda : Ak nak g tesco sat..nak makan nasi pattaya.
Aku : Kau buat aku lapar~


Fasha Sandha : Awak..bila nak tidur? Nanti kalau sakit, kite risau taw.
Aku : Ok awak. Nanti say calling2 ya.


Dalam banyak2 scenario chat kat atas, ada 1 rekaan. cuba teka.

Apapun, 21hb ni aku baru boleh check maktab Kalau dapat, boleh jadi cikgu macam Miss Dill. Kalau tak dapat, aku akan tunggu tayuan ipta; ataupun masuk kptm. erghhh...ini semua dugaan. Agaknya UiTM terlupa nak pandang nama aku kot. Aku hanya boleh letak 2 pilihan kat rayuan ipta. Kalau ada pendapat, jangan malu-malu nak share dengan aku ya. Tapi aku dah ada pilihan sendiri. Cuma nak dengar pendapat je.


I'm seriously not cut out for form6. Oh please, make this easier for me.

Labels:


8 Comments