<body>
Coretan Seorang (Aku)

TUAN BANGLO

Thanks for visiting. Leave your comment(s) if u want to


Suka pakai seluar 3 suku.






get this widget here
the ones

TAGBOARD

Coretan Suara
Sunday, April 17, 2011
Bila Rasa Tak Betul..
Nothing sucks more than feeling alone;
no matter how many people are around you.

Aku rasa mesti semua orang pernah rasa sunyi kan..Ok mungkin aku sorang je. Apa pun, fikiran aku agak bercelaru sekarang. Macam2 yang berlaku tanpa diduga. Kucing aku mati(sob3), aku tak dapat interview tesl even though bi aku A+...aku harus mengaku, agak terkilan jugak la. Tapi aku dapat interview untuk maktab; so boleh la buat pengubat luka hati ni. Tapi....


Aku tak minat jadi cikgu. 

Aiseh~



Walaupun camtu, aku bersyukur sebab dapat interbiu tu. Ada kawan aku yang minat nak jadi cikgu tapi tak dapat interbiu. Betul la kan. kita tak selalu dapat apa yang kita nak; tapi tak bermaksud benda yang kita dapat tu kita tak minat.

Errr...aku dah keliru.

Aku harap betul aku dapat amek course 1st choice aku masa isi borang IPTA tu...dah la kena guna internet explorer. Memang slow gila. Masa isi borang tu, kita boleh isi 8 course. Lepas 4 pilihan utama tu, memang aku bantai je. Akaun pun aku letak sekali. Mana la aku pernah blajar akaun kat sekolah dulu. Aku amek bio ok. Dan bio..well...hubungan aku dengan subjek bio tak pernah baik. At least aku kredit; so...mesti cikgu Yon bangga dengan pencapaian aku ni. YES~

Aku ada dengar orang cakap yang studying is all about surviving. So, kalau kita belajar course yang kita tak minat, macam mana nak survive? Buatnya orang yang 'sayang' math cam aku ni blajar akaun..tak ke naya tu. Macam campur nescafe dengan cendol. Memang tak sesuai.


Betul..dengan berSABAR, kita boleh survive. Tapi sebelum aku dipaksa untuk survive, aku akan berdoa dulu supaya aku dapat ambik course yang aku minat. 


...dan korang pun mesti nak doakan yang terbaik untuk aku kan? heheh...


Bulan depan aku akan dapat tahu kebenarannya..Sementara waktu ni, aku akan cuba untuk bertahan. Who knows, maybe impian aku akan tercapai. But kalau tak...

I just have to carry on.

Don't give up,
Never lose hope.


Labels:


5 Comments