<body>
Coretan Seorang (Aku)

TUAN BANGLO

Thanks for visiting. Leave your comment(s) if u want to


Suka pakai seluar 3 suku.






get this widget here
the ones

TAGBOARD

Coretan Suara
Wednesday, February 2, 2011
25 Random Things About Me
Dah lama tak buat tag weh! biasa la, aku ni bukan hot pun. siapa la yang nak tag aku kan. Jadi, kali ini aku ditag oleh SARAESIYA. Comel orangnye. Tengok, aku ni suka bodek orang. kasi gegar blog dia! ok, jom kita menyelami sedikit sebanyak tentang aku :
blogger-emoticon.blogspot.com
  1. Aku suka kaler biru. tenang dan suci.
  2. Aku ada membela seekor kura2. nama dia johnson.
  3. Aku suka minum Old Town White Coffee. nantikan tutorial camne nak buat white coffee daripada aku!
  4. Aku ada motor legend. But say no to rempit.
  5. Aku tak suka marah orang, tapi aku buat orang betul2 rasa bersalah. kejam kan.
  6. Memasak adalah antara kesukaan aku.
  7. Aku masih tertanya-tanya, mengapa add maths harus wujud di muka bumi ini.
  8. Dulu, aku paling suka tidur time kelas biology. Walaupun meja tu keras, aku still boleh tidur dengan nyenyak.
  9. Aku membutuhkan nokia x3-02. kemas seh!
  10. Aku suka kalau orang reply mesej panjang2.
  11. Aku berpegang kepada prinsip Nike, "Just Do It". Jangan tiru. pikir masak2 sbelum membuat sesuatu. Aku takpe.
  12. Dulu, aku gemuk. seyes.
  13. I suck at FIFA11. asyik kena titik je. cis.
  14. Suatu hari nanti aku nak beli kereta mini cooper. Doakan aku ye. Nanti aku bawak jalan2, tapi naik proton saga je la.
  15. Aku pandai menyembunyikan emosi aku. yeah~
  16. Kalau waktu malam, aku suka baring atas kereta sambil tengok langit. Sangat tenang.
  17. Aku suka tengok smallville. somebody save me~~
  18. Aku suka memancing.
  19. Aku suka futsal. Futsal tak suka aku.
  20. Aku anak bongsu.
  21. Sebelum tidur, aku delete semua mesej dalam inbox.
  22. Aku...aku suka kau!
  23. Aku masih dalam proses untuk memaafkan diriku sendiri. eceh
  24. Kalau boleh, aku nak jadi seorang karyawan. Jangan lupa beli novel aku nanti tau.
  25. Aku tak suka perkataan "selamat tinggal".
Fulamak. Banyak betul coretan aku. Now, tagging time(tak mengikut turutan okeh) :

CIK UNGU(ambik kau gendot)
ANIS NATASHA(jangan sebut nama blog aku ye)

Labels:


14 Comments