<body>
Coretan Seorang (Aku)

TUAN BANGLO

Thanks for visiting. Leave your comment(s) if u want to


Suka pakai seluar 3 suku.






get this widget here
the ones

TAGBOARD

Coretan Suara
Saturday, January 29, 2011
My Saturday
Hari ni aku supposed to go to damansara dgn hazim because of personal matters. tapi aku malas la pulak. So, aku stay je la kat raub kan. Lagipun ada junior2 aku ajak main futsal. Aku on je la. masalahnye, main dengan diorang tak sampai sejam. ada ke patut tempah 1 jam je court tu. dah la ramai. tetiba je tadi sampai 8 orang 1 team. payah gile nak dapat bola. then, dalam pukul 11 pagi gitu, diorang ni ajak aku pergi kfc. katanya ada reunion batch diorang. Ape hal lak. Aku mana ada kena-mengena dengan batch korang wei. ada la dekat sorang dua aku rapat, but thats it. lagipun aku mana ada duit. kan aku seorang penganggur yg berkaliber(baru lepas SPM ok). Lepas kitorang main tu, ada la group cina lain yang nak main. Kebetulan dalam group cina ni ada kawan aku. So, aku pun join la diorang main futsal. weee~


futsal seyh.



Sampai pukul 1.30 aku main. Penat tak penat. dapat la 1 je gol. Ok la dari takde langsung kan kan. Seronok jugak main futsal ngan cina. Walaupun muka aku kena stamp dengan bola futsal tu tadi kan. U guys should try it! sangat seronok. Ok, then aku dengan afiq pegi minum kat najath(a.k.a kedai mamak). tak dapat catch-up sangat la dengan dia sebab dia kena balik cepat, ada hal katanya. nevermind. dalam keadaan penat lelah aku balik tu, ingatkan nak habiskan novel aku ni :

walaoweh.



Dah dekat sebulan aku beli. tak abis2. korang kena paham, aku ade kerja time tu. mana ada masa nak habiskan novel ni. Tapi aku tertidur pulak. ish3(padahal memang xde mood nak baca!) heheh.




Labels:


0 Comments