<body>
Coretan Seorang (Aku)

TUAN BANGLO

Thanks for visiting. Leave your comment(s) if u want to


Suka pakai seluar 3 suku.






get this widget here
the ones

TAGBOARD

Coretan Suara
Tuesday, January 4, 2011
Everything Will be Fine.
ok. first things first. using a pc in a crowded CC sucks. what sucks more is to update your blog without privacy. the hell with it. hahaha.

okay, aku rase aku dah terlalu lama bercuti. kebosanan telah mula memeluk aku!! yeah!! semalam aku cuba la carik keja kan. tapi tak ade rezeki. duit aku pun dah nak habis ni. nak mintak kat mak malu la pulak. paham2 je la anak dye ni xde wit!! huh. tape2. sabar amir. ok, ahad lepas aku pergi kuantan la kan. semata-mata nak beli novel kt keda buku popular. kat raub ni novel cinta melayu je la yang korang akan jumpa. bak kata cikgu aku, novel begini adalah "bahan bacaan picisan". aku setuju dengan beliau. jangan marah ye sape2 yang minat novel jenis gini. kalo kau marah, kesah ape aku. hahaha. ok, aku ade beli novel bertajuk TINKERS. jangan main2. walaupun novel ni agak pendek, x sampai 300 pages pun, ia berjaya memenangi pulitzer prize untuk fiction tau. fuyooo. tu pasal aku berminat sangat nak beli. 35. 90 aku habiskan. urghhh..tape2. aku baru abes baca beberapa page because aku agak busy la. ceh konon. bahasa novel ni memang tip-top la. kena ade dictionary sbelah aku setiap masa. haha. takpe, bagi aku dengan membaca, aku dapat improve english aku! just one wish, aku harap suatu hari nanti ada la bookstore yang jual novel2 yang bermakna kat raub ni. kalo boleh, bukak la kedai buku POPULAR kt raub ni. hahah. tinggi sungguh impian aku. x salah untuk aku bermimpi kan? kan? ;P

Labels:


3 Comments