<body>
Coretan Seorang (Aku)

TUAN BANGLO

Thanks for visiting. Leave your comment(s) if u want to


Suka pakai seluar 3 suku.






get this widget here
the ones

TAGBOARD

Coretan Suara
Friday, December 24, 2010
a week before. *
pagi ni aku bangun, tengok2 aku sorang je.
lupa pulak, parents aku pegi 7th honeymoon.
nasib baik ada bagi aku duit sket.

ok! kali ni aku nak cerita apa yang aku buat minggu. aku pegi GENTING HIGHLANDS woot!! bapak bestnye. aku pegi dengan kawan2 aku yang paling sporting iaitu hazim, firdaus dan syahid. dalam pukul 8.30, hazim call aku. dalam mamai aku jawab phone tu, tiba2 dye ajak pegi genting. ape lagi, dan2 aku tengah bosan, aku setuju je la. eceh. bajet parents aku bagi je pegi. oh wait, dorang takde kat umah. lantak aku la! bhahaha.

So aku pun bersiap la kan. mana tau bole jumpe awek cun errr.... berkenalan dengan kawan2 baru. so, kitorang pon berangkat la! excited weh. mana tak nye, last time aku naik tempat tu masa aku muda2 dulu. sekarang dah tua ni, payah sket nak dapat peluang berjalan. eceh. tua la sangat. masa sampai tu, jadi macam orang kampung la pulak. haha. bukan selalu dapat naik gondola. gayat seh naik benda alah tu. aku ni dah la takut tinggi sikit. takpe la, ni yang aku mintak kan? baru menyesal.

Sampai je kat atas tu, tergamam aku tengok sekeliling. peh. macam menyeronokkan aje. orang menjerit sini sana. mana tak nye. mainan kt outdoor semua macam nak cabut nyawa orang je. nak2 dapat kawan2 yang memang kepala mereng sket. trus beratur kat line space shot. kaki aku terketar-ketar tunggu turn aku. dah la dekat sejam menunggu. sebab nak control macho, aku kawal la perasaan penakut aku ni. time naik atas benda lah tu, ya rabbi tak ingat brape banyak kali aku mengucap. aku menjerit macam orang gila masa naik tu. peh. nape la aku tak duduk umah je? bole layan pesbuk. ni tak. mengada nak pegi genting. bingung. banyak lagi la yang aku main pastu. ala, korang sume mesti pnah pegi genting kan? aku je kampung sket baru first time pegi. huu

overall, I had a blast! especially the cork screw ride. first time aq naik roller coster tuh. bangga gler. haha. XD

3 hari pastu, sluruh family aku yg memang rapat ni pun pegi gambang water park. pak cik, pak njang aku sume join skali. yang takde ialah parents aku. hmmm xpe la. at least cousin aku, syafiqah ade same! kitorang ni memang rapat sejak kecik lagi. tahun depan dye form5. SPM tuh! wish her luck ok. sebab dia masih brsekolah, aku dengan riak bangganya mengatakan pada dia status aku yang sudah habis skolah. bengang gile dye. haha.

sampai kat gambang tuh, ya rabbi aku nampak lautan manusia. ramai sungguh orang. lantak ah. mahal jugak nak masuk tu. tapi dapat diskaun. thanks paksu! hee. penat oh. dah la kena bawak bende alah pelampung tu ke sini ke sana. pastu kena panjat tangga yang tinggi tuh. buatla lif. kan senang. dengan muka tak malu gelongsor budak kecik tu pun aq main. ada sebab. aku teman anak sedara aku. heheh. konon. aku cam menyesal jugak la sebab tak dapat jumpa tuan empunya blog DREAMER nih. lain kali kita pegi sama2 ye! haha. tak pernah lagi aku jumpa rakan blogger aku face to face. bila rasanya hari tu akan tiba ek? jom kita buat convoke nak? hee ;)

Labels:


0 Comments