<body>
Coretan Seorang (Aku)

TUAN BANGLO

Thanks for visiting. Leave your comment(s) if u want to


Suka pakai seluar 3 suku.






get this widget here
the ones

TAGBOARD

Coretan Suara
Thursday, December 16, 2010
Semalam.
lepas habis SPM ni, memang la aq x stress.
tapi, agak bosan la jugak.
tiap2 ari buat benda sama je.
bila nak cari keja? MALAS!! hehe.

macam base, smalam aq bgon pagi pukul 12 tgh ari. pastu mula la cuak sebab x smayang subuh lagi. pas amek air smayang baru sedar, aq da bgon pagi tadi smayang. pastu bru tido balik. aq tergelak sndri. HAHA. aq x mandi dulu. aq tgok sekeliling umah aq, parents xde. keje kot. sebab aq sorg je yg masih duduk umah ni(adik-bradik aq sume da ade life masing2). sunyi oh. nasib baik ade laptop teman aq. sayang ko john! john tu nama laptop aq. ya, aq agak mereng. haha. nak kuar, panas la pulak. ingat nk cari keja. aku betul2 nk bli PSP GO tuh. aku mintak kt mak aku, dia x bagi. ceh. xkan ngn anak bongsu pn nak kedekut?

dalam kol 2, kwn aq tepon. dye ajak aq g tengok dye masok tournament badminton. palehotak dye. moto aku da la xde minyak. nasib baik kawan baik aku. aku pn pegi la. trpaksa la aq korek dompet aq ni. jumpe rm2. isi la minyak. kawan punya pasal. aq sampai situ, aku rase cam pom2 girl lak. support laki lak tu. agak gay. lanx a dorg nak cakap ape. haha. dalam kol 5 tu, aq balik la. on9 jup, pastu kuar men takraw. maklumlah, semangat trbakar bila tgok msia lepas msok final sukan asia ari tu. hehe.

balik2, aq buat la ape yg patot. time aq on9, aku trnampak la "teman tapi mesra" aku ni. punya la syok dye mengesyokkan diri dia sndiri. lantak kau la. malas aku nak pandir ngn ko dah. menyesal gak aku kenal kau. aq rase cam nk tutup je akaun fb aku tu. tapi aku da ketagih, so x jadi la. HAHA. dalam kol 10, aku pn kuar la. nak g men futsal. mak aku xde, so aku bebas la nk kuar. ayah aku sporting sket. main punya main, hebat gak aku upenye(prasan).

time balik umah smbil menyayi lagu flop poppy atas moto legend kesayangan aku, aq mula tringat balik time skola aku dulu. rindu la pulak tiba2. huhu. tapi, benda da lepas. yg aq perlu buat skarang ialah; melihat ke depan! tinggalkan segala dusta dan nestapa di belakang. smpai je aq kt gate umah, mak aq sedang menunggu dgn muka yg sangat "mesra". -,-''

Labels:


0 Comments