<body>
Coretan Seorang (Aku)

TUAN BANGLO

Thanks for visiting. Leave your comment(s) if u want to


Suka pakai seluar 3 suku.






get this widget here
the ones

TAGBOARD

Coretan Suara
Friday, November 12, 2010
SPM days~
x sedar pun, 1 week lg nk spm dah.. nak kata aku dah prepared, x jugak. tggal 2 ari je lagi aku nak skolah!! gembira ada, sedih pun ada. gembira sbab akhirnya aku akan bebas menghirup udara segar di dunia ni..haha. tapi sedih sebab aku akan meninggalkan kawan2 aku. tahun dpan dah x bole nak merasa kena marah cikgu, tido dalam klas, pasang skandal ramai2(haha). kecuali aku masuk f6 taun dpan. harap2 xjadi gitu la. aku harap, keputusan spm nt cemerlang la. insyaallah dapat pgi ke U idaman aku, UM! tapi kena dapat result yg hebat la kalo nak pegi sane. tape! aku akan trus berusaha. dalam mggu ni, aku akn fokus stadi aku je. bila teringat balik, tahun ni merupakan tahun yg paling menyeronokkan bagi aku. aku kenal siapa kawan aku, aku kenal makna berdikari, dan aku juga belajar bahawa kematangan itu bukan dari segi dalaman kita saja, tapi dari segala perbuatan kita. ntah ape la yg kan aku buat dalam dewan pekse tu nanti. yg pasti, aku akan buat yg terbaik. =)

tahun ni memang hebat. memang terbaik!ada drama, ada senyuman, ada segala-galanyalah! kalau buat novel, mesti best-seller punya. but thats a story for another day. for now, SPM wok!


Labels:


0 Comments