<body>
Coretan Seorang (Aku)

TUAN BANGLO

Thanks for visiting. Leave your comment(s) if u want to


Suka pakai seluar 3 suku.






get this widget here
the ones

TAGBOARD

Coretan Suara
Wednesday, October 27, 2010
coretan ku sendiri
so! semalam bagi aq memang indah. tau knape? sebab smalam aku rasa masalah aku xde la banyak sangat. tapi hari demi hari, masalah tu bertambah, tanpa menunjukkan tanda ia hendak brhenti. yg sudah pasti, aku tidak akan prnah putus asa untuk mnyelesaikan segalanya. perkara ini bukanlah semudah yg disangka kerana at the end of the day, aku hanya manusia biasa, no different than you. mgkin smlam aq lebih bersemangat. mungkin semalam melambangkan harapan yg aku idamkan selama ni. tapi yg harus aku igt ialah : semalam x akan brulang. ia akan pergi meninggalkan kita, sama ada kita mahu atau tidak. yg aku boleh harapkan ialah, hari esok yg lebih baik untuk diriku. dalam dunia yg fana ni, memang payah untuk mencari ketenangan dan untuk mencari semangat untuk teruskan hidup. satu-satunya cara bagi aku untuk terus melangkah ialah; (harapan) yg aku bebankan di atas bahuku sendiri. walau dunia ini sering berlaku tidak adil padaku, aku tidak akan membiarkan diriku terjatuh dalam tekanan itu. yg pasti, harapan itu wujud. kit cuma perlu tahu mana untuk mencarinya. adakah aku tlah berjaya menemuinya? tidak (lagi). mungin esok, mgkin hari berikutnya, dan seterusnya. tiada jaminan bagi aku untuk menemuinya. apa yg dapat ku lihat sekarang ni ialah, hujan tlah berhenti dan.. matahari tlah bersinar kembali. dan aku berfikir, "tak salah untuk aku bermimpi sekali lagi"

Labels:


5 Comments